Dagen

Har rullat på som vanligt med skola, en riktig jobbig måndag bara, och så kommer det att fortsätta resten av terminen, härligt..

Efter skolan så drog jag till stallet och efter ett snabbt ombytte satt jag på hästen, fortaste ombytningen och borstningen någonsin typ. Iaf så red jag på Skuggan idag ut och busa eller rättare sagt skritta eftersom det inte finns någon fin snö någonstans och rida på och även lite trav blev det. Han är lite feg när det gäller och komma ut, rädd för småsaker och även snöhögar.. typiskt. Alla hästar som jag brukar rida är likadana rädda för småsaker(+Robbie och Dante).

Efter stallet fick jag skjuts hem av mamma fick i mig lite mat och sedan åkte vi och handla. Imorgon så är det tandläkare som gäller. 10.10 i stan, hem och plugga och sen vid 6 tiden till stallet och rida på Dante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0