Dåligt

 Fyy på mig!! 4 dagar utan att blogga, men men. Har varit rätt sliten hela veckan, långa dagar i skolan och sen även stallet. Tänkte dra allt kortfattat, inte skriva så mycket om ridpassen men bara så att man har koll vad som har gjorts dem dagarna.

Tisdag: Skrittade ut på Dante med Hanna & Zowie.
 
Onsdag: Dressyr i tävlingsgruppen, red på Robbie såklart. Bytte bett på honom så det vart lite skillnad men det gick rätt fint ändå.
 
Torsdag: Ledig från stallet.
 
Fredag: Har sovmorgon till 10 på fredagar så passar på att rida klockan 8 på morgonen varannan fredag, iallafall så red jag på Skuggan, masssa massa jobb men det ska vi försköka ordna. Efter skolan som bara var 3 timmar lång gick jag till stallet igen. Borstade Robbie och gosade med han tills mamma kom upp, jag red och mamma gick breve så red runt kvarnis, det tog ca 30min.
 
Lördag: Vaknade vid 10 och tog 11 bussen hem från Michaela, sedan mötte jag Fanny och gick till stallet, duktigt! Borstade hästarna och red ut till kalvö för lite galopp jobb. Alla tre har fega hästar så det tog extra lång tid att rida ut den här gången, både jag och Fanny hoppade säkert av 3 gånger var. Men när vi galopperade gick Robbie först och sprang på som en galning. Tillbaka i stallet, frusna, så sket i att rida på Skuggan, tog ut han och R på en liten photoshoot och även gick med han lite.
 
Skulle egentligen på KNUS (våran ungdomssektion) möte men känner mig helt utmattad och trött och hostar även galet så skippade jag det, sov från 17-20 och ska snart gå och dega mig i soffan igen. Imorogn ska det fotas alla ridskolehästar så klockan står på 10.00 för att vara i stallet 11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0